Welkom » Verzendbeleid&Klachtenprocedure

VERZENDING
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde
dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn
producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. 
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig
mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen € 3,95
 
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het
algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00
plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Nadat
het pakket door ons verzonden is, ontvangt u een Track&Trace code in uw mailbox.

 

KLACHTENPROCEDURE
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u
te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat
er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u
verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover
te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen
voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om
klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sannebeauty.nl . Vanaf 15
februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via
het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u
vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.